3x prečo stále

práve my?

ODBORNOSŤ

Zárukou vysokej kvality poskytovaných služieb sú dlhoročné skúsenosti vo vedení účtovníctva rôznych typov spoločností.

PROFESIONALITA A ISTOTA

Vaše účtovníctvo spracujeme na čas, kvalitne a správne, v súlade s platnými zákonmi.

FLEXIBILITA A DISKRÉTNOSŤ

Prispôsobíme sa všetkým špecifickým požiadavkám klienta, samozrejmosťou je zachovávanie absolútnej mlčanlivosti o všetkych skutočnostiach.

Zmluva na stiahnutie

zmluva na stiahnutie
(súbor PDF, 138KB)

Ako prebieha vedenie účtovníctva a miezd?

Pred tým než začneme s Vami spolupracovať, uzatvoríme spolu zmluvu o poskytovaní účtovných služieb, kde budú presne stanovené podmienky našej spolupráce. Následne nám vo vopred dohodnutých intervaloch dodávate všetky potrebné vstupy, ktoré spracujeme. V okamihu ukončenia Vás kontaktujeme a po dohode sú Vám zasielané Vami požadované výstupy. Ak pri spracovávaní účtovníctva narazíme na nejaké problémy, tieto potom riešime buď telefonicky, emailom prípadne pri osobnom stretnutí.

Odrádza Vás, že nie sme z Vášho regiónu?

Pokiaľ nepotrebujete viesť účtovníctvo dochádzaním do Vašej spoločnosti, vzdialenosť medzi Vašou a našou spoločnosťou vieme prekonať prepravnou spoločnosťou. Máme zmluvného partnera v rámci prepravy, ktorý sa u Vás po doklady zastaví. Stačí doklady len vložiť do škatule, zalepiť a oznámiť nám, že doklady máte pripravené. Nie je potrebné vypisovať žiadne štítky, to všetko zabezpečíme. Cena za dopravu je naozaj nízka, predstavuje len 3.6 EUR bez DPH za balík. Niektorým našim klientom doklady dlhodobo skladujeme v našej spoločnosti a raz za určité obdobie im doklady vraciame späť.

Spracovanie účtovníctva a miezd môže prebiehať viacerými spôsobmi

Účtovníctvo klienta je spracovávané v kancelárií

Klient v dohodnutých časových intervaloch dodáva účtovníčke doklady, ktoré sú následne spracované. Cena spracovania je určená podľa počtu dokladov alebo paušálnym spôsobom. Tento spôsob spracovania je vhodný pre malé spoločnosti, ktoré nemajú dostatočné kapacity, nevlastnia licenciu na účtovný program, resp. vzhľadom na malý počet dokladov by bolo iné riešenie neefektívne.

Účtovníctvo klienta je spracovávané v priestoroch klienta

Na základe požiadavky klienta dochádza účtovníčka v určených dňoch do kancelárie klienta a doklady spracováva v účtovnom programe klienta. Cena spracovania je v tomto prípade určovaná podľa počtu hodín, ktoré je náš pracovník u klienta.

NEPREHLIADNITE!

Pred tým než začneme s Vami spolupracovať, uzatvoríme spolu zmluvu o poskytovaní účtovných služieb... viac

NAPÍŠTE NÁM!

Máte otázky, ktoré sa týkajú našich služieb? Neviete, ako a kde vybaviť záležitosti ohľadne Vášho účtovníctva, miezd?... viac

KDE NÁS NÁJDETE?

ÚEP, s.r.o.
Kollárová 17
917 01 Trnava
+421 905 386 513
info@uep.sk

AUTOREAL TT     TRADELOG     DIOCHI Slovakia     Ing.Majerská - ANEX     PREMT